Kõikide Gigantmoobel.ee lehel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos.
Gigantmoobel.ee toodetel on 2 aastane tootjagarantii . Garantiiaega hakatakse arvestama momendist, kui müüja on kohaselt täitnud mööbli ostjale üleandmise kohustuse, nagu lepingus ette nähtud.Selle aja jooksul on Ostjal õigus esitada müüjale pretensioone tootel ilmnenud tootmisvigadele. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. (VÕS § 218 lg 2). Esimesel kuuel kuul tõendab müüja tootmisvea olemasolu ja kannab kõik kulutused, mis seonduvad asja parandamise või asendamisega (eelkõige veo-, posti, töö-, reisi- ja materjalikulud), olenemata tõendamise tulemusest. Järgmised 1,5 aastat peab tõendama ja kulud kandma klient.
Kaupade vahetamine, tagastamine või puuduste kõrvaldamine toimub vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest „Asjade tagastamise ja vahetamise eeskirjade kinnitamise asjus“.
Garantii kehtib 2 aastat füüsilisest isikust kliendile.
Garantii kehtib kõikidele mööbliesemete koostisosadele ja nende komplekteerivatele detailidele, välja arvatud korpusmööbli valgustuslampidele ja transformaatoritele. Naturaalse puidu, naturaalse naha ning teiste materjalide tekstuuri ja värvivarjundi ebaühtlust, naturaalse puidu või naturaalse naha ning teiste pindade muutusi ei peeta kauba kvaliteedipuudusteks. Naturaalse kanga või naha kulumisest tulenevaid muutusi ei peeta kauba kvaliteedipuuduseks.
Garantii kehtib tingimustel:
·
kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit.
· g
arantii kehtib toodetele millel on kvaliteeti puudujääke mis on põhjustatud tootja või tarnija poolt.
Kui olete avastanud mööblidefekti siis palun informeerige meid kohe telefonil +37253997113 või emaili teel iinfo@gigantmoobel.ee
Garaanti ei kehti:
· mööblel oli kahjustatud kliendi poolt.
· kahjustused, mis tulenevad asjaolust, et kaupa ei kasutatud vastavalt kasutusjuhendile, kauba ladustamis- ja transporditingimusi ei järgitud või kaupa ei paigaldatud vastavalt juhistele
· kliendi süül tekkinud kahju;
· kaubad on mehaaniliselt või muul viisil kahjustatud, oli lahti võetud;
· võõrkehade, vedelike, putukate, tolmu jms tungimise tagajärjel tekkinud kahjustused;
· nõuetekohaste dokumentide puudumisel garantii ei kehti.
Toote garantiitunnistuseks on Teile e-postiga saadetud arve.
Peale avalduse saabumist võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel, et leppida kokku edasine tegevus puuduse üle vaatamiseks ja vajadusel parandamiseks. Ostja ja Gigantmoobel vahel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse labiraakimiste teel. Kaesolevas tingimustes mitte valja toodud kusimuste lahendamisel lahtutakse esti Vabariigis kehtivatest oigusaktidest.